top of page

Acte necesare pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism.

Writer's picture: officeangiaofficeangia

Updated: Jun 19, 2024




Acte necesare emitere aviz de amplasament pentru energie electrica.


Pentru zona București - Ilfov se poate depune online pe e-distributie.com, prin crearea unui cont sau fizic la sediul de pe Bd. Mircea Voda nr.30 (sediul ENEL). Perioada aproximativă în care se emite avizul este de 2-3 zile lucrătoare.


Listă de acte necesare pentru dosar depunere:

1. Cerere completată pentru emitere aviz de amplasament (în cerere trebuie să indicați tensiunea dorită la care doriți sa va racordați și puterea maximă absorbită simultan;

2. Planul de încadrare in zonă – 2 exemplare;

3. Planul de situație întocmit pe ridicare topografică în sistemul Stereo 1970 – 2 exemplare;

4. Copie certificatul de urbanism emis de primăria respectivă, în scopul obținerii autorizației de construire;

5. Copie cartea de identitate a titularului – dacă proprietarul terenului este o persoana fizică, sau copie certificatul Unic de înregistrare – dacă proprietarul investiției este o persoană juridică;

6. Împuternicirea persoanei delegate de către proprietar in cazul în care depunerea se realizează de către o persoana fizică, sau contractul prestări servicii/ anexă la contract semnată de prestator si client în cazul în care depunerea se realizează de o persoana juridica/proiectant;

7. Dovada plății aferente cererii (aproximativ 300 lei).


 

Acte necesare emitere aviz de amplasament pentru gaze naturale.


Pentru zona București - Ilfov se poate depune online pe distrigazsud-retele.ro, prin crearea unui cont sau fizic la sediul de pe Bd. Mărășești nr.4-6 (sediu ENGIE). Perioada aproximativă în care se emite avizul este de 3-5 zile lucrătoare.


Listă de acte necesare pentru dosar depunere:

1. Cerere completată pentru aviz de amplasament – in scopul obținerii autorizației de construire;

2. Certificatul de urbanism emis de primăria respectivă, în scopul obținerii autorizației de construire;

3. Memoriu tehnic specialitatea Arhitectură, redactat de un Arhitect cu drept de semnătură;

4. Planul de încadrare in zonă – 1 exemplar;

5. Planul de situație întocmit pe ridicare topografică în sistemul Stereo 1970 – 2 exemplare;

6. Copie cartea de identitate a titularului – dacă proprietarul terenului este o persoana fizică, sau copie certificatul Unic de înregistrare – dacă proprietarul investiției este o persoană juridică;

7. Împuternicirea persoanei delegate de către proprietar in cazul în care depunerea se realizează de către o persoana fizică, sau contractul prestări servicii/ anexă la contract semnată de prestator si client în cazul în care depunerea se realizează de o persoana juridica/proiectant;

8. Acte proprietate teren;

9. Extras de carte funciară la zi – se poate obține online;

10. Dovada plății aferente cererii (aproximativ 150 lei).

 

Acte necesare emitere aviz de amplasament pentru alimentare cu apă și canalizare.


Pentru zona București - Ilfov depunerea se poate realiza doar la sediile reprezentative din localitatea aferentă, de obicei la casieriile Apă Ilfov pentru Județul Ilfov, sau Apa Nova pentru București ( Strada Aristide Demetriade Nr. 3)


Listă de acte necesare pentru dosar depunere:

1. Cerere completată pentru emitere aviz de amplasament;

2. Copie certificatul de urbanism emis de primăria respectivă, în scopul obținerii autorizației de construire;

3. Copie acte proprietate teren;

4. Copie cartea de identitate a titularului – dacă proprietarul terenului este o persoana fizică, sau copie certificatul Unic de înregistrare – dacă proprietarul investiției este o persoană juridică;

5. Împuternicirea persoanei delegate de către proprietar in cazul în care depunerea se realizează de către o persoana fizică, sau contractul prestări servicii/ anexă la contract semnată de prestator si client în cazul în care depunerea se realizează de o persoana juridica/proiectant;

6. Plan cadastral obținut de la OCPI, care se pot obține online – 2 exemplare;

7. Planul de încadrare in zonă – 1 exemplar;

8. Planul de situație întocmit pe ridicare topografică în sistemul Stereo 1970 – 1 exemplar;

9. Memoriu de Arhitectură – Faza DTAC.

10. Dovada plății aferente cererii (aproximativ 150 lei).

 

Acte necesare emitere acord de mediu.


Procedura este similară pe întreg teritoriul tării. Depunerea se realizează la sediul Agenției Naționale pentru Protecția Mediului a județului respectiv. Pentru Ilfov – Aleea Lacul Morii nr. 1.


Listă de acte necesare pentru dosar depunere:

1. Cerere completată pentru emitere acord de mediu;

2. Notificare completată conform anexa 5A – Legea 292/2018

3. Copie certificatul de urbanism emis de primăria respectivă, în scopul obținerii autorizației de construire;

4. Proiect de arhitectură faza DTAC.

5. Extras de carte funciara la zi.

6. Împuternicirea persoanei delegate de către proprietar in cazul în care depunerea se realizează de către o persoana fizică, sau contractul prestări servicii/ anexă la contract semnată de prestator si client în cazul în care depunerea se realizează de o persoana juridica/proiectant;

7. Dovada plății aferente cererii (100 lei) – se realizează prin virament.

14 views0 comments

Comments


(c) 2022 ANGIA ARCHITECTURE S.R.L. Toate drepturile sunt rezervate, conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor. Intregul conţinut al site-ului, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice, software si alte elemente similare), este proprietateaANGIA ARCHITECTURE SRL si nu poate fi insusit, reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice alta forma fără permisiunea scrisă a autorilor .

bottom of page